Themabewertung:
  • 0 Bewertung(en) - 0 im Durchschnitt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Dutch (open) Sudoku Championship - Sunday 10 April 2016
#1
Hi all,

The instruction booklet of the Dutch Sudoku Championship 2016 was published today.
We received some requests to have the contest on a sunday afternoon instead of tuesday evening. The problem of an evening was that the players on the east side of The Netherlands are already in bed, and those on the west side are still at work. A sunday afternoon should overcome this problem.

The contest is open to everyone from all over the world; you don't have to be member of WCPN and you don't need to have an account to submit your answers.

Solving 12 sudokus and variants could be a nice relaxing job after you have qualified for the Logic Masters here first! Smile

Details:
Date: Sunday 10 April 2016
Time: 13:00 - 14:30 CET
Author: Richard Stolk
IB and submission link: http://www.wcpn.nl/championships/

Enjoy!
Zitieren
#2
A common problem in these countries spanning thousands of kilometres like China, Russia, USA, Netherlands...
Zitieren
#3
Is there (before the start) a pdf-instruction booklet available?
Zitieren
#4
Yes, on the website www.wcpn.nl
Zitieren
#5
Also: Auch nach dem Wettbewerb kann ich das Instruction Booklet nicht als PDF-Datei öffnen.
Wenn ich auf den Link klicke, geht ein neues Fenster auf, aber zum IB komme ich trotzdem nicht... Sad
Zitieren
#6
Hmm, very strange. I could open it this afternoon...
Zitieren
#7
(10.04.2016, 17:35)pin7guin schrieb: Also: Auch nach dem Wettbewerb kann ich das Instruction Booklet nicht als PDF-Datei öffnen.
Wenn ich auf den Link klicke, geht ein neues Fenster auf, aber zum IB komme ich trotzdem nicht... Sad

Das könnte an deinen Browser-Einstellungen liegen. Sieh mal im Download-Ordner nach, ob er es vielleicht runterlädt, aber nicht automatisch öffnet.
Zitieren
#8
Bei den Link auf der niederländischen Homepage war hinter dem IB nur ein Link verlinkt. Und kein PDF-Dokument.
Die Rätsel haben dann - als der Wettbewerb begonnen hat - funktioniert.
Aber das IB ging weder vorher noch während noch danach noch jetzt.
Alle anderen Links enden auf "PDF".
Der IB-Link lautet: www.wcpn.nl/2016/04/03/wcpn-dutch-sudoku-championships-2016-instruction-booklet/

Bitte erklärt mir, was ich falsch mache.
Zitieren
#9
Nee, funktioniert bei mir auch nicht.
Zitieren


Möglicherweise verwandte Themen...
Thema Verfasser Antworten Ansichten Letzter Beitrag
  Diagonal Sudoku - Variants K0ntr0l0r 1 1.257 20.12.2022, 21:43
Letzter Beitrag: K0ntr0l0r
  Sixth Puzzlerium Optimization Championship Senior 0 1.572 14.09.2022, 00:40
Letzter Beitrag: Senior
  UK Sudoku Championship 2022 Feadoor 2 3.396 18.06.2022, 13:52
Letzter Beitrag: Hausigel
  Fifth Puzzlerium Optimization Championship Senior 1 2.362 08.04.2022, 22:59
Letzter Beitrag: Senior
  WPF World Sudoku+Puzzle Convention 2021, 12.11.-21.11. online rob 8 6.027 13.11.2021, 10:03
Letzter Beitrag: pwahs

Gehe zu:


Benutzer, die gerade dieses Thema anschauen: 1 Gast/Gäste