Themabewertung:
  • 0 Bewertung(en) - 0 im Durchschnitt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
LMI - Puzzle Ramayan & IPC Qualifiers : September - March
#1
Logic Masters India invites everyone to participate in Puzzle Ramayan, a series of Puzzle contests. Similar to Sudoku Mahabharat, each contest will have a certain theme to it that categorizes the puzzles appearing in the contest. There will be five puzzle types in each round, with multiple puzzles of each type, along with a variant for two of the types. The difficulty will be lower than the monthly contests and length of each contest is of 90 minutes.

Here are the dates, for each of the rounds.

Classics - 05-07 Sep
Numbers - 26-28 Sep
Evergreens - 30 Oct-1 Nov
Region - 28-30 Nov
Snake - 26-28 Dec
Shading - 23-25 Jan
Loops - 27-29 Feb
Placement - 26-28 Mar

Link for Puzzle Ramayan 2015-16 : http://logicmastersindia.com/PR/2015-16pr.asp
Note that these rounds will serve as qualifiers for Indian Puzzle Championship 2016.
Zitieren
#2
Link for "Numbers" round - http://logicmastersindia.com/PR/201509_2/
Starts 25th Evening
Zitieren
#3
Link for "Evergreens" round - http://logicmastersindia.com/PR/201510/
The round just started and will be open for next 3 days.
Zitieren
#4
Link for "Regions" round that starts tonight and is open through the weekend :
http://logicmastersindia.com/PR/201511/
Zitieren
#5
Link for Snakes round that has started and is open through the weekend :
http://logicmastersindia.com/PR/201512/
Zitieren
#6
Ich komme nicht auf die Seite von Logic Masters India, schon gestern Abend nicht, geht das noch jemandem so??
Zitieren
#7
Und hat zufällig jemand die Beispielrätsel heruntergeladen, die in der Anleitungsdatei auf der letzten Seite angegeben sind? Ich hätte vor allem die Beispiel für Horse Snake, aber auch für Toroidal und Summed Snake gerne, bevor ich den Contest versuche. (Ich gehe jetzt mal davon aus, dass die Seite im Laufe des Tages wieder irgendwann funktionieren wird...)
Zitieren
#8
Oh Mann, ich kam gestern auch nicht auf die Seite, habe aber nicht kapiert, dass heute auch noch möglich gewesen wäre. Mist! Jetzt ist wohl zu spät. Wo ich Schlangen doch so liebe.

Sad
Zitieren
#9
Der Wettbewerb ist verlängert worden.
Zitieren
#10
Danke für den Hinweis! Hat Spaß gemacht. Leider hat mein Drucker in der Mitte gestreikt, deshalb musste ich ein paar Varianten lösen, die ich nicht so mag, und auf ein paar interessantere verzichten.

Die Links in der Anleitungsdatei hatte ich komplett übersehen, aber ich nahm das auch gar nicht so ernst... Wink Aber danke für den Hinweis.
Zitieren


Möglicherweise verwandte Themen...
Thema Verfasser Antworten Ansichten Letzter Beitrag
  Rassi Silai Race (22nd Feb - 13th March) PrasannaSeshadri 0 1.758 21.02.2022, 23:42
Letzter Beitrag: PrasannaSeshadri
  WPF World Sudoku+Puzzle Convention 2021, 12.11.-21.11. online rob 8 6.032 13.11.2021, 10:03
Letzter Beitrag: pwahs
  KPK: Indonesian Classic Puzzle Competition 2021 (Sept 3rd-6th) athin 4 3.166 07.09.2021, 03:41
Letzter Beitrag: athin
  Puzzle Alphabet - 08.-12.05. JonaS2010 39 46.326 21.05.2020, 20:34
Letzter Beitrag: JonaS2010
  Puzzle Ramayan - 2020 rakesh 0 2.493 25.01.2020, 18:37
Letzter Beitrag: rakesh

Gehe zu:


Benutzer, die gerade dieses Thema anschauen: 1 Gast/Gäste